Варіант № 1 1. Маніпулятори виведення 2. Операторна функція 3. Перевантаження операції new 4. Створити клас Техніка та похідний від нього Комп’ютер. Варіант № 2 1. Абстрактні класи 2. Передача посилань на об’єкти 3. Перевантаження операції індексації 4. Створити клас Транспорт та похідний від нього клас Потяг. Варіант № 3 1. Опис класу 2. Відкриття та закриття потоку 3. Віртуальні методи 4. За допомогою дружньої функції перевантажити оператор + у класі автомобіль. Варіант № 4 1. Захищені члени класу 2. Поняття об’єкт 3. Механізм пізнього скріплення 4. За допомогою дружньої функції перевантажити у класі Комп’ютер оператор *=. Варіант № 5 1. Зчитування рядка символів 2. Поняття похідного класу 3. Перевантаження операції delete 4. За допомогою дружньої функції перевантажити у класі Дата оператор --. Варіант № 6 1. Виклик віртуальної функції з допомогою посилання на об’єкт базового класу 2. Перевантаження бінарних операторів 3. Статичні методи 4. Створити клас Комп’ютер. Перевантажити оператор +. Варіант № 7 1. Вказівники на об’єкти 2. Перевантаження функцій 3. Використання шаблонів класів 4. Створи клас Дата. Перевантажити оператор +=. Варіант № 8 1. Дружні класи 2. Параметри за замовчуванням 3. Вказівник this 4. Створи клас Дата. Перевантажити оператор ++. Варіант № 9 1. Відкриття та закриття потоку 2. Масиви об’єктів 3. Переваги і недоліки шаблонів4. Створити клас Літак. Перевантажити оператор +=. Варіант № 10 1. Деструктор 2. Закрите наслідування 3. Статичні поля 4. Створити клас дата. Визначити конструктор який приймає три параметри по замовчуванні (день, місяць, рік). Варіант № 11 1. Захищене наслідування 2. Захищені члени класу 3. Статичні елементи класу 4. Створити функції для обчислення квадратів цілого та дійсного чисел (використати перевантаження функцій). Варіант № 12 1. Дружні операторні функції 2. Множинне наслідування 3. Перевантаження операції new 4. Створити функцію яка приймає два параметри та міняє їх значення місцями (використати посилання). Варіант № 13 1. Закриті члени класу 2. Деструктор 3. Перевантаження операції індексації 4. Створити ініціалізований масив класу Автомобіль. Вивести інформацію про автомобілі. Доступ до елементів масив зробити через вказівник. Варіант № 14 1. Операторна функція 2. Поняття базового класу 3. Віртуальні методи 4. Створити масив об’єктів Комп’ютер розміром 10 елементів. Характеристики автомобілів ввести з клавіатури. Варіант № 15 1. Потік cin 2. Відкрите наслідування 3. Механізм пізнього скріплення 4. Створити класи Літак та Аеродром. Клас Аеродром повинен бути дружнім класом до класу Літак. Варіант № 16 1. Ініціалізовані та неініціалізовані масиви об’єктів 2. Потік cout 3. Перевантаження операції delete 4. Створити клас Автомобіль. Створити дружню функцію для «розгону» автомобіля. Варіант № 17 1. Перевантаження функцій 2. Бінарне введення-виведення3. Статичні методи 4. Створити клас Автомобіль, в якому визначити конструктор та деструктор. Варіант № 18 1. Перевантаження унарних операторів 2. Конструктор копіювання 3. Використання шаблонів класів 4. Створити клас Дата. Визначити конструктор копіювання. Варіант № 19 1. Керування доступом до членів базового класу 2. Передача параметрів за допомогою посилань 3. Вказівник this 4. Створити клас Комп’ютер з трьома прихованими полями. Визначити конструктор по замовчуванні та конструктори з параметрами. Варіант № 20 1. Відкриті члени класу 2. Читання та запис текстових файлів 3. Переваги і недоліки шаблонів4. Створити клас Літак, у я кому визначити приховані поля: кількість крил, швидкість та визначити методи доступу до прихованих полів. Варіант № 21 1. Вивід і введення одного символу за один раз 2. Наслідування 3. Статичні поля 4. Створити клас Техніка та похідний від нього Комп’ютер. Варіант № 22 1. Дружні функції 2. Ініціалізовані та неініціалізовані масиви об’єктів 3. Статичні елементи класу 4. Створити клас Транспорт та похідний від нього клас Потяг. Варіант № 23 1. Параметри за замовчуванням 2. Маніпулятори виведення 3. Перевантаження операції new 4. За допомогою дружньої функції перевантажити оператор + у класі автомобіль. Варіант № 24 1. Передача посилань на об’єкти 2. Файловий ввід-вивід 3. Перевантаження операції індексації 4. За допомогою дружньої функції перевантажити у класі Комп’ютер оператор *=. Варіант № 25 1. Поняття базового класу 2. Повернення посилань 3. Віртуальні методи 4. За допомогою дружньої функції перевантажити у класі Дата оператор --. Варіант № 26 1. Передача параметрів за допомогою посилань 2. Дружні операторні функції 3. Механізм пізнього скріплення 4. Створити клас Комп’ютер. Перевантажити оператор +. Варіант № 27 1. Конструктори 2. Перевантаження конструкторів 3. Перевантаження операції delete 4. Створи клас Дата. Перевантажити оператор +=. Варіант № 28 1. Поняття об’єкт 2. Потік cin 3. Статичні методи 4. Створи клас Дата. Перевантажити оператор ++. Варіант № 29 1. Повернення посилань 2. Виклик віртуальної функції з допомогою посилання на об’єкт базового класу 3. Використання шаблонів класів 4. Створити клас Літак. Перевантажити оператор +=. Варіант № 30 1. Наслідування 2. Вказівники на об’єкти 3. Вказівник this 4. Створити клас дата. Визначити конструктор який приймає три параметри по замовчуванні (день, місяць, рік).