Лабораторна робота № 2 "Використання класових типів та управління доступом до членів классу ( методи та параметри)" Завдання Написати програму алгоритмічною мовою С++ згідно з завданням, отриманим від викладача. Програма повинна реалізувати функційність об'єкта заданого класу у відповідності із завданням. В програмі потрібно задіяти застосування різних прав доступу до методів та параметрів класу. Зміст звіту Завдання. Блок-схеми основної програми та окремих функцій. Текст програми. Результат виконання програми. Завдання. Реалізувати клас для забезпечення роботи з масивами. Ініціалізація масиву. Сортування масиву з параметром спадання/зростання. Визначення довжини масиву. Доступ до окремих елементів масиву. Доступ до цілого масиву (повернення вказівника на масив). Реалізувати клас для забезпечення роботи із стрічками. Ініціалізація стрічки. Визначення довжини стрічки. Пошук елементів у стрічці. Вставка і вилучення елементів у стрічці. Доступ до окремих елементів стрічки. Реалізувати клас для забезпечення роботи із фігурою трикутник. Визначення довжин сторін. Визначення висоти трикутника. Визначення кутів і типу трикутника(гострокутній, тупокутній, прямокутній). Визначення площі і периметру трикутника. Реалізувати клас для забезпечення роботи із об’єктом кімната Ініціалізація об’єктам кімната (введення ширини довжини, висоти, кількості дверей, вікон та їх площ). Визначення площі кімнати. Визначення об'єму кімнати. Визначення площі стін з урахуванням вікон та дверей/без урахування вікон та дверей. Реалізувати клас для забезпечення роботи із фігурою паралелограм. Визначення довжин сторін. Визначення гіпотенузи. Визначення кутів паралелограма. Визначення площі і периметру. Реалізувати клас для забезпечення роботи із стрічками. Ініціалізація стрічки. Визначення довжини стрічки. Перевірка чи є стрічка числом і яким (int. float). Переведення стрічки у число відповідного типу. Переведення числа у стрічку. Питання для самоконтролю Поясніть правила доступу до членів класу, оголошених в різних областях класу. Поясніть основні правила взаємодії даних-членів і функцій-членів класу. Оголошення і використання статичних, константних та mutable даних і функцій членів класу. Поясніть призначення, декларацію і визначення конструкторів і деструкторів. Поясніть призначення дружніх функцій класу та способи їх оголошення. Поясніть механізм створення об’єктів. Які побічні ефекти можуть виникати при присвоєнні об’єктів? Як виконується ініціалізація масивів об’єктів? Які побічні ефекти можуть виникати при передачі об’єктів функціям? Які побічні ефекти можуть виникати при поверненні об’єкта функцією?