"AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1"В-дь: "LODSB" "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"В-дь: "STOSB" "Активізувати діалог для вибору файлу"В-дь: "GetOpenFileNameA" "Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX"В-дь: "SAL EAX,1" "Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців"В-дь: "POPF" "Вибрати об'єкт в графічний контекст"В-дь: "SelectObject" "Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах"В-дь: "TextOutA" "Визначити тип диску"В-дь: "GetDriveTypeA" "Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI"В-дь: "CALL [ESI]" "Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI"В-дь: "CALL ESI" "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"В-дь: "POP WORD PTR [ESI]" "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"В-дь: "POP WORD PTR [ESI]" "Витягнути зі стеку в регістр EAX"В-дь: "POP EAX" "Відкрити файл через програмну оболонку"В-дь: "ShellExecuteA" "Віднімання з врахуванням переносу регістру AH від комірки з адресою EDI"В-дь: "SBB [EDI],AH" "Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців"В-дь: "POPAD" "Відновити прямокутну дільницю екрану"В-дь: "InvalidateRect" "Відняти від регістра EDX змінну Z"В-дь: "SUB EDX,Z" "Відправити повідомлення на обробку"В-дь: "DispatchMessageA" "Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь"В-дь: "SendMessageA" "Встановити CF в 1"В-дь: "STC" "Встановити DF в 1"В-дь: "STD" "Встановити генератор повідомлень WM_TIMER"В-дь: "SetTimer" "Встановити параметри ScrollBar"В-дь: "SetScrollInfo" "Диз’юнкція регістрів AL та BL, результат в BL"В-дь: "OR BL,AL" "Додавання з врахуванням переносу від попередньої операції регістру DL та символу 0"В-дь: "ADC DL,”0” " "Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX"В-дь: "ADD [ESI+EBX],EAX" "Додати до черги повідомлення 2-го рівня"В-дь: "TranslateMessage" "Додати по MOD(2) комірку пам’яті за адресою мітки ALPHA та число 3" В-дь: "XOR ALPHA,3" "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл"В-дь: "LoadImageA" "Завантажити EСX із змінної Z"В-дь: "MOV ECX,Z" "Завантажити в EBX число 5"В-дь: "MOV EBX,5" "Закрити Хендл"В-дь: "CloseHandle" "Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5"В-дь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5" "Записати в змінну Z число 5"В-дь: "MOV Z,5" "Зареєструвати клас з малою iконкою"В-дь: "RegisterClassExA" "Зарезервувати віртуальну глобальну пам'ять"В-дь: "GlobalAlloc" "Зафіксувати віртуальний блок пам’яті"В-дь: "GlobalLock" "Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX"В-дь: "MOV [ESI+EBX],EAX" "Зберегти EDX в змінній Zx"В-дь: "MOV ZX,EDX" "Зберегти в стеку 32-бiтний регістр прапорців"В-дь: "PUSHFD" "Зберегти в стеку адресу змінної X1"В-дь: "PUSH OFFSET X1" "Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців"В-дь: "PUSHAD" "Збільшити комірку довжиною в слово за адресою EDI+EAX"В-дь: "INC WORD PTR [EDI+EAX]" "Звільнити графічний контекст вікна"В-дь: "ReleaseDC" "З'єднати два рядки"В-дь: "lstrcat" "Змiнити мiтку диску"В-дь: "SetVolumeLabelA" "Змiнити розмiр та координати вікна"В-дь: "SetWindowPos" "Зменшити комiрку довжиною в 1 байт за адресою EBX"В-дь: "DEC BYTE PTR [EBX]" "Змінити знак числа в EAX"В-дь: "NEG EAX" "Знайти перший файл по шаблону"В-дь: "FindFirstFileA" "Знайти решту файлів по шаблону"В-дь: "FindNextFileA" "Знайти шлях до тимчасових файлів"В-дь: "GetTempPathA" "Знищити графічний об'єкт"В-дь: "DeleteObject" "Знищити каталог"В-дь: "RemoveDirectoryA" "Знищити файл"В-дь: "DeleteFileA" "Інвертувати CF"В-дь: "CMC" "Інвертувати число в EAX"В-дь: "NOT EAX" "Клас вікон для відображення анімаційних картинок"В-дь: "SysAnimate32" "Кон’юнкція комірки довжиною 4 байти та за адресою EDX та числа 3"В-дь: "AND DWORD PTR [EDX],3" "Копiювати файл"В-дь: "CopyFileA" "Основна структура для опису бітових зображень, яка входить у файл типу .BMP"В-дь: "BITMAPINFO" "Отримати або встановити поточну позицію у файлі"В-дь: "SetFilePointer" "Отримати атрибути файлу"В-дь: "GetFileAttributesA" "Отримати графічний контекст вікна"В-дь: "GetDC" "Отримати довжину рядка"В-дь: "lstrlen" "Отримати ідентифікатор спеціалізованого каталогу"В-дь: "SHGetSpecialFolderLocation" "Отримати колір крапки в заданих координатах"В-дь: "GetPixel" "Отримати координати курсору"В-дь: "GetCursorPos" "Отримати локальний час"В-дь: "GetLocalTime" "Отримати назву класу вікна"В-дь: "GetClassNameA" "Отримати перелік дисків в EAX"В-дь: "GetLogicalDrives" "Отримати повний шлях та назву даної програми"В-дь: "GetModuleFileNameA" "Отримати поточний каталог"В-дь: "GetCurrentDirectoryA" "Отримати розмiр екрану"В-дь: "GetDeviceCaps" "Отримати розмір малюнка через його хендл"В-дь: "GetObjectA" "Отримати розмір файлу"В-дь: "GetFileSize" "Отримати системний каталог"В-дь: "GetSystemDirectoryA" "Отримати хендл батьківського вікна"В-дь: "GetParent" "Отримати хендл програмного модуля"В-дь: "GetModuleHandleA" "Отримати хендли всіх вікон верхнього рівня"В-дь: "EnumWindows" "Отримати часи створення, останнього запису та читання файлу"В-дь: "GetFileTime" "Отримати шлях спеціалізованого каталогу по його ідентифікатору"В-дь: "SHGetPathFromIDList" "Перевірити чи є в черзі повідомлення"В-дь: "PeekMessageA" "Перейти на мiтку M1, якщо CF = 0"В-дь: "JNC M1" "Перейти на мітку M1, якщо знакове переповнення"В-дь: "JO M1" "Перейти на мітку M1, якщо перший операнд більше другого в команді CMP"В-дь: "JA M1" "Перейти на мітку M1, якщо результат від’ємний (встановився знаковий біт)"В-дь: "JS M1" "Перейти на мітку M1, якщо результат нульовий"В-дь: "JZ M1" "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком більше нуля"В-дь: "JG M1" "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком менше нуля"В-дь: "JL M1" "Перелічити через ',' сегментні регістри: коду програми, сегменту даних, стеку, додаткового сегменту даних"В-дь: "CS,DS,SS,ES" "Перемножити EAX на ESI з врахуванням знаку"В-дь: "IMUL ESI" "Перемножити EAX на комірку [ESI] без врахування знаку"В-дь: "MUL DWORD PTR [ESI]" "Переписати інформацію кольорів Bitmap у заданий буфер"В-дь: "GetDIBits" "Перетворити байтове число зі знаком, що знаходиться в AL у слово зі знаком, що знаходиться в AX"В-дь: "CBW" "Перетворити слово зі знаком, що знаходиться в AX у двійне слово зі знаком, що знаходиться в EAX"В-дь: "CWDE" "Перетворити упакований час в мiлiсекундах в звичайне представлення"В-дь: "FileTimeToSystemTime" "Побудувати криву Безьє"В-дь: "PolyBezier" "Повiдомлення що надходить після відпускання лівої кнопки мишi"В-дь: "WM_LBUTTONUP" "Повідомлення від відпускання правої кнопки мишi"В-дь: "WM_RBUTTONUP" "Повідомлення від горизонтального скролінгу"В-дь: "WM_HSCROLL" "Повідомлення від кнопок меню та дочірніх елементів вікна"В-дь: "WM_COMMAND" "Повідомлення від натиснення лівої кнопки мишi"В-дь: "WM_LBUTTONDOWN" "Повідомлення від натиснення правої кнопки мишi"В-дь: "WM_RBUTTONDOWN" "Повідомлення для вставки пункту в структуру дерева"В-дь: "TVM_INSERTITEM" "Повідомлення для встановлення заданого списку малюнків для відображення дерева у вікнах SysTreeView32"В-дь: "TVM_SETIMAGELIST" "Повідомлення для встановлення трекбару (msctls_trackbar32) в задану позицію"В-дь: "TBM_SETPOS" "Повідомлення для додавання рядка в список"В-дь: "LB_ADDSTRING" "Повідомлення, що надходять при натисканні на колесо миші"В-дь: "WM_MBUTTONDOWN" "Повідомлення, що надходять при русі мишою"В-дь: "WM_MOUSEMOVE" "Повідомлення, що передається у вікно коли намальовані в ньому об’єкти необхідно перемалювати"В-дь: "WM_PAINT" "Повідомлення, що передається у вікно одразу ж після його створення"В-дь: "WM_CREATE" "Поділити (DX AX) на BX без врахування знаку"В-дь: "DIV BX" "Поділити AX на BL з врахуванням знаку"В-дь: "IDIV BL" "Порівняти EСX з числом 5"В-дь: "CMP ECX,5" "Порівняти EСX зі змінною Z"В-дь: "CMP ECX,Z" "Порівняти байт за адресою EDI з числом 5"В-дь: "CMP BYTE PTR [EDI],5" "Поставити кольорову крапку в заданих координатах"В-дь: "SetPixel" "Присвоїти байту за адресою ESI+EDX+2 значення 5"В-дь: "MOV BYTE PTR [ESI+EDX+2],5" "Програма для визначення назв API-функцій, які є в .DLL-файлі"В-дь: "impdef.exe" "Програма для створення бібліотечного файлу з .DLL-файлу"В-дь: "implib.exe" "Програма для трансляції асемблерних команд в їх код"В-дь: "tasm32.exe" "Програма для формування .EXE - файлу з кодів та ресурсних даних"В-дь: "tlink32.exe" "Розпочати фрагмент сегменту даних"В-дь: ".DATA" "Розтягнути або звузити прямокутний графічний фрагмент"В-дь: "StretchBlt" "Скинути CF в 0"В-дь: "CLC" "Скинути DF в 0"В-дь: "CLD" "Скопіювати прямокутний графічний фрагмент"В-дь: "BitBlt" "Стандартна (системна) назва класу вікон типу ‘трекбар’"В-дь: "msctls_trackbar32" "Стандартна назва класу вікон для вводу i редагування тексту"В-дь: "Edit" "Стандартна назва класу вікон для відображення малюнків та статичних текстів"В-дь: "Static" "Стандартна назва класу вікон для відображення рядків, що організовані в список"В-дь: "ListBox" "Стандартна назва класу вікон для відображення структури дерева"В-дь: "SysTreeView32" "Стандартна назва класу вікон типу 'кнопка'"В-дь: "Button" "Створити Bitmap за описом та прямим доступом до його бітів кольору"В-дь: "CreateDIBSection" "Створити Bitmap заданого розміру i сумісний із заданим графічним контекстом"В-дь: "CreateCompatibleBitmap" "Створити або відкрити файл"В-дь: "CreateFileA" "Створити вікно з розширеними стилями"В-дь: "CreateWindowExA" "Створити сумісний графічний контекст"В-дь: "CreateCompatibleDC" "Створити шрифт за описом"В-дь: "CreateFontIndirectA" "Стиль вікна, що дозволяє міняти його розмір мишкою"В-дь: "WS_THICKFRAME" "Стиль для дочірніх вікон"В-дь: "WS_CHILD" "Функцiя для переводу числа в текстовий рядок (форматний вивід)"В-дь: "_wsprintfA" "Функція для додавання малюнку в список малюнків (ImageList)"В-дь: "ImageList_Add" "Функція для отримання імені комп'ютера"В-дь: "GetComputerNameA" "Функція для створення списку малюнків (ImageList)"В-дь: "ImageList_Create" "Функція стандартної обробки повідомлень, які надходять у віконну процедуру"В-дь: "DefWindowProcA" "Циклічно зсунути EBX вліво на 5 біт"В-дь: "ROL EBX,5" "Циклічно зсунути EDI через CF вправо на 5 біт"В-дь: "RCR EDI,5" "Циклічно зсунути EDX вправо на 5 бiт"В-дь: "ROR EDX,5" "Циклічно зсунути EDX через прапорець переносу вправо на 1 біт"В-дь: "RCR EDX,1" "Циклічно зсунути ESI через CF вліво на 5 біт"В-дь: "RCL ESI,5" "Читати файл"В-дь: "ReadFile" "Як називається перший сектор на вінчестері (на ньому знаходиться завантажувач ОС)"В-дь: "MBR" "Як називається регістр - вказівник верхівки стеку"В-дь: "ESP" "Яке повідомлення завантажує відео-файл у вікно класу SysAnimate32" В-дь: "ACM_OPEN" "Яким повідомленням можна встановити малюнок на кнопку"В-дь: "BM_SETIMAGE" "Яким повідомленням можна встановити малюнок у вікно класу Static"В-дь: "STM_SETIMAGE" "Яким повідомленням можна встановити позицію індикатора копіювання у вікні класу msctls_progress32"В-дь: "PBM_SETPOS"