Запитання: "Ініціалізація AVI-бібліотеки"
Відповідь: "AVIFileInit"
Запитання: "Функція для відкриття відео-файлу"
Відповідь: "AVIFileOpenA"
Запитання: "Функція для отримання хендлу відео-потоку з відео-файлу"
Відповідь: "AVIFileGetStream"
Запитання: "Функція для отримання кадру з відео-файлу"
Відповідь: "AVIStreamGetFrame"
Запитання: "Функція для створення потоку у відео-файлі"
Відповідь: "AVIFileCreateStreamA"
Запитання: "Функція для створення скомпресованого відео-потоку"
Відповідь: "AVIMakeCompressedStream"
Запитання: "Функція для завдання формату зображення у відео-потоці"
Відповідь: "AVIStreamSetFormat"
Запитання: "Вивід діалогового вікна для вибору відео-компресора"
Відповідь: "ICCompressorChoose"
Запитання: "Відкрити заданий відео-компресор"
Відповідь: "ICOpen"
Запитання: "Надіслати команду у відео-компресор"
Відповідь: "ICSendMessage"
Запитання: "Повідомлення для підготовки відео-компресора до роботи"
Відповідь: "ICM_COMPRESS_BEGIN"
Запитання: "Повідомлення для здійснення компресії одного кадру"
Відповідь: "ICM_COMPRESS"
Запитання: "Записати кадр у відео-потік"
Відповідь: "AVIStreamWrite"
Запитання: "Закрити відео-потік"
Відповідь: "AVIStreamRelease"
Запитання: "Закрити відео-файл"
Відповідь: "AVIFileRelease"
Запитання: "Записати дійсне число 8 байт у верхівку стека"
Відповідь: "fstp qword ptr [esp] "
Запитання: "Отримати координати на поверхні 3D-сцени по координатах на екрані"
Відповідь: "gluUnProject"
Запитання: "Отримати список пристроїв заданого класу"
Відповідь: "SetupDiGetClassDevsA"
Запитання: "Перелічити інтерфейси пристроїв заданого класу"
Відповідь: "SetupDiEnumDeviceInterfaces"
Запитання: "Отримати хендл пристрою по його системній назві типу \\?\"
Відповідь: "CreateFileA"
Запитання: "Бібліотека для пристроїв типу зв'язок з людиною"
Відповідь: "HID.DLL"
Запитання: "Функція для отримання назви виробника HID-пристрою"
Відповідь: "HidD_GetManufacturerString"
Запитання: "Створити вікно для спілкування з драйвером WEB-камери"
Відповідь: "capCreateCaptureWindowA"
Запитання: "Основна функція для управління web-камерою"
Відповідь: "SendMessageA"
Запитання: "Надіслати код операції в драйвер пристрою, назва якого починається з '\\.\'"
Відповідь: "DeviceIoControl"
Запитання: "Функція для інсталяції драйвера, який представлений SYS-файлом"
Відповідь: "CreateServiceA"
Запитання: "Повідомлення для під'єднання драйвера WEB-камери"
Відповідь: "WM_CAP_DRIVER_CONNECT"
Запитання: "Повідомлення для збереження картинки від WEB-камери в форматі BMP"
Відповідь: "WM_CAP_FILE_SAVEDIB"
Запитання: "Повідомлення для відображення кадра камери у вікні"
Відповідь: "WM_CAP_GRAB_FRAME"
Запитання: "Повідомлення для встановлення процедури по обробці кадрів WEB-камери"
Відповідь: "WM_CAP_SET_CALLBACK_FRAME"
Запитання: "Надiслати команду до пристрою по SCSI-інтерфейсу"
Відповідь: "SendASPI32Command"
Запитання: "Отримати адресу таблиці HOSTENT по IP-адресі сервера"
Відповідь: "gethostbyaddr"
Запитання: "Отримати адресу таблиці HOSTENT по DNS-назві сервера"
Відповідь: "gethostbyname"
Запитання: "Отримати ідентифікатор спеціалізованого каталогу"
Відповідь: "SHGetSpecialFolderLocation"
Запитання: "Отримати шлях спеціалізованого каталогу по його ідентифікатору"
Відповідь: "SHGetPathFromIDList"
Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з картинками"
Відповідь: "IPicture"
Запитання: "Назва інтерфейсу COM-об’єктів для роботи з ярликами"
Відповідь: "IShellLink"
Запитання: "Активізувати бібліотеку сокетiв"
Відповідь: "WSAStartup"
Запитання: "Відкрити сокет"
Відповідь: "socket"
Запитання: "Зв'язати сокет з локальною IP-адресою"
Відповідь: "bind"
Запитання: "Розпочати прослуховування мережі"
Відповідь: "listen"
Запитання: "Дати запит на з'єднання"
Відповідь: "connect"
Запитання: "Прийняти з'єднання"
Відповідь: "accept"
Запитання: "Зв'язати події в сокетi з вікном"
Відповідь: "WSAAsyncSelect"
Запитання: "Перетворити текстову форму IP-адреси в цифрову форму"
Відповідь: "inet_addr"
Запитання: "Надіслати дані в сокет"
Відповідь: "send"
Запитання: "Зчитати дані з сокету"
Відповідь: "recv"
Запитання: "Перетворити цифрову форму IP-адреси в текстову"
Відповідь: "inet_ntoa"
Запитання: "Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл"
Відповідь: "LoadImageA"
Запитання: "Відкрити звуковий пристрій для вводу"
Відповідь: "waveInOpen"
Запитання: "Функція для відкриття звукового пристрою для відтворення звуку"
Відповідь: "waveOutOpen"
Запитання: "Дати опис буферу для вводу аудiо-даних"
Відповідь: "waveInPrepareHeader"
Запитання: "Функція для надання опису буферу для виводу аудiо-даних"
Відповідь: "waveOutPrepareHeader"
Запитання: "Додати буфер аудiо-даних в чергу вводу"
Відповідь: "waveInAddBuffer"
Запитання: "Функція для відтворення готового звукового буферу аудiо-даних"
Відповідь: "waveOutWrite"
Запитання: "Розпочати ввід аудiо-даних"
Відповідь: "waveInStart"
Запитання: "Отримати позицію відтворення аудiо-буферу"
Відповідь: "waveOutGetPosition"
Запитання: "Відновити прямокутну дільницю екрану"
Відповідь: "InvalidateRect"
Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту DirectDraw"
Відповідь: "DirectDrawCreate"
Запитання: "Метод DirectDraw для створення фронтальної відео-сторінки"
Відповідь: "CreateSurface"
Запитання: "Метод DirectDraw для встановлення відеокарти у заданий відеорежим"
Відповідь: "SetDisplayMode"
Запитання: "Метод DirectDraw для створення інтерфейсу для роботи з тіньовою сторінкою"
Відповідь: "GetAttachedSurface"
Запитання: "Символічна назва методу DirectDraw для отримання графічного контексту"
Відповідь: "GetDC"
Запитання: "Відкрити Інтернет-сесiю"
Відповідь: "InternetOpenA"
Запитання: "Відкрити Інтернет-ресурс"
Відповідь: "InternetOpenUrlA"
Запитання: "Отримати інформаційний http-заголовок"
Відповідь: "HttpQueryInfoA"
Запитання: "Прочитати Інтернет-ресурс"
Відповідь: "InternetReadFile"
Запитання: "Поставити адресу читання Інтернет-ресурсу в певну позицію"
Відповідь: "InternetSetFilePointer"
Запитання: "API-функція для спілкування з сервером Multimedia через текстові рядки"
Відповідь: "mciSendStringA"
Запитання: "Отримати перший тред за списком"
Відповідь: "Thread32First"
Запитання: "Отримати наступний тред за списком"
Відповідь: "Thread32Next"
Запитання: "Створити тред"
Відповідь: "CreateThread"
Запитання: "Призупинити виконання треда"
Відповідь: "SuspendThread"
Запитання: "Відновити виконання треда"
Відповідь: "ResumeThread"
Запитання: "Присвоїти байту за адресою ESI+EDX+2 значення 5"
Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EDX+2],5"
Запитання: "Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX"
Відповідь: "MOV [ESI+EBX],EAX"
Запитання: "Зберегти в стеку адресу змінної X1"
Відповідь: "PUSH OFFSET X1"
Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"
Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]"
Запитання: "Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців"
Відповідь: "PUSHAD"
Запитання: "Зберегти EDX в змінній Zx"
Відповідь: "MOV ZX,EDX"
Запитання: "Порівняти EСX з числом 5"
Відповідь: "CMP ECX,5"
Запитання: "Циклічно зсунути EDX через прапорець переносу вправо на 1 біт"
Відповідь: "RCR EDX,1"
Запитання: "Розпочати послідовність малювання вершин фігури в OpenGl"
Відповідь: "glBegin"
Запитання: "Створити GL-контекст"
Відповідь: "wglCreateContext"
Запитання: "Встановити параметри спостереження сцени в OpenGL"
Відповідь: "gluPerspective"
Запитання: "Повернути GL-сцену"
Відповідь: "glRotatef"
Запитання: "Перемістити GL-сцену в дійсних координатах"
Відповідь: "glTranslatef"
Запитання: "Обміняти місцями вiдео-сторiнки в OpenGL"
Відповідь: "SwapBuffers"
Запитання: "Поставити вершину фігури в 3-х вимірній сцені"
Відповідь: "glVertex3f"
Запитання: "Задати колір вершини в 3-х вимірній сцені"
Відповідь: "glColor3f"
Запитання: "Закінчити малювання GL-фігури (що складається з послідовності вершин)"
Відповідь: "glEnd"
Запитання: "Закінчити малювання сцени в OpenGl"
Відповідь: "glFinish"
Запитання: "Створити GL-квадратуру для малювання сфери або циліндра"
Відповідь: "gluNewQuadric"
Запитання: "Намалювати циліндр в OpenGL"
Відповідь: "gluCylinder"
Запитання: "Намалювати сферу в OpenGL"
Відповідь: "gluSphere"
Запитання: "Побудувати двохвимірну текстуру з малюнка (за допомогою міпмепінга)"
Відповідь: "gluBuild2Dmipmaps"
Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 2D-текстурі"
Відповідь: "glTexCoord2f"
Запитання: "Зв'язати з GL-вершиною дійсні координати на 3D-текстурі"
Відповідь: "glTexCoord3f"
Запитання: "Запит на відповідні параметри графічного контексту в OpenGL"
Відповідь: "ChoosePixelFormat"
Запитання: "Знищення масиву текстур в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glDeleteTextures"
Запитання: "Створення масиву хендлів текстур в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glGenTextures"
Запитання: "Завдання початкових значень кольору при очищенні кольорів GL-сцени"
Відповідь: "glClearColor"
Запитання: "Очищення кольорів та глибини пікселів GL-сцени"
Відповідь: "glClear"
Запитання: "Завдання типу тіні на 3D-об’єктах"
Відповідь: "glShadeModel"
Запитання: "Завдання властивостей матеріалу GL-об’єктів у форматі вектора дійсних чисел"
Відповідь: "glMaterialfv"
Запитання: "Завдання параметрів джерела освітлення в системі OpenGL у форматі вектора"
Відповідь: "glLightfv"
Запитання: "Ідентифікатор освітлювача номер 0 в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "GL_LIGHT0"
Запитання: "Завдання текстурування на GL-квадратурі"
Відповідь: "gluQuadricTexture"
Запитання: "Завдання дійсних координат растрової картинки в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glRasterPos3f"
Запитання: "Малювання пікселів фону в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glDrawPixels"
Запитання: "Зв’язати хендл поточної текстури з одним елементом з масиву текстур"
Відповідь: "glBindTexture"
Запитання: "Завдання базового номера списку для роботи зі списками GL-полігонів"
Відповідь: "glListBase"
Запитання: "Вивід списків полігонів (наприклад, об'ємних букв) в системі OpenGL"
Відповідь: "glCallLists"
Запитання: "Функція, що створює або заміняє GL-список полігонів на новий"
Відповідь: "glNewList"
Запитання: "Закінчити GL-список полігонів"
Відповідь: "glEndList"
Запитання: "Вивід одного списку полігонів (наприклад, об'ємної букви) в системі OpenGL"
Відповідь: "glCallList"
Запитання: "Знайти вільний номер для GL-списку полігонів"
Відповідь: "glGenLists"
Запитання: "Створення GL-списків, які відображають обриси букв поточного шрифту"
Відповідь: "wglUseFontOutlinesA"
Запитання: "Зробити даний графічний GL-контекст поточним"
Відповідь: "wglMakeCurrent"
Запитання: "Зберегти стан GL-сцени"
Відповідь: "glPushMatrix"
Запитання: "Відновити стан GL-сцени"
Відповідь: "glPopMatrix"
Запитання: "Отримати адресу нестандартної процедури в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "wglGetProcAddress"
Запитання: "Включити в конвеєр обробки 3D-сцени певний обробник"
Відповідь: "glEnable"
Запитання: "Задати параметри текстури в форматі цілих чисел в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glTexParameteri"
Запитання: "Задати прямокутні рамки спостереження GL-сцени"
Відповідь: "glViewport"
Запитання: "Вибрати одну з GL-матриць: проекції, моделі або текстури"
Відповідь: "glMatrixMode"
Запитання: "Завантажити початковий стан GL-матриці"
Відповідь: "glLoadIdentity"
Запитання: "Режим малювання трикутників в OpenGL, котрі мають спільну вершину"
Відповідь: "GL_TRIANGLE_FAN"
Запитання: "Створити 3D-текстуру з картинки в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "glTexImage3D"
Запитання: "Отримати GDI-контекст в графічній системі OpenGL"
Відповідь: "wglGetCurrentDC"
Запитання: "Прапорець структури PIXELFORMATDESCRIPTOR, що виводить у BITMAP"
Відповідь: "PFD_DRAW_TO_BITMAP"
Запитання: "Створити елементарний OLE-об'єкт з інтерфейсом потік (IStream)"
Відповідь: "CreateStreamOnHGlobal"
Запитання: "Створити з об'єкту типу потік об'єкт з інтерфейсом IPicture"
Відповідь: "OleLoadPicture"
Запитання: "Дати пріоритет заданому треду"
Відповідь: "SetThreadPriority"
Запитання: "Призупинити тред до очікування події заданого типу"
Відповідь: "WaitForSingleObject"
Запитання: "Створити новий процес"
Відповідь: "CreateProcessA"
Запитання: "Повідомлення для закриття вікна"
Відповідь: "WM_CLOSE"
Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно одразу ж після його створення"
Відповідь: "WM_CREATE"
Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок на кнопку"
Відповідь: "BM_SETIMAGE"
Запитання: "Яким повідомленням можна встановити малюнок у вікно класу Static"
Відповідь: "STM_SETIMAGE"
Запитання: "Повідомлення, що передається у вікно коли намальовані в ньому об’єкти необхідно перемалювати"
Відповідь: "WM_PAINT"
Запитання: "Отримати розмір малюнка через його хендл"
Відповідь: "GetObjectA"
Запитання: "Відправити повідомлення на обробку"
Відповідь: "DispatchMessageA"
Запитання: "Додати до черги повідомлення 2-го рівня"
Відповідь: "TranslateMessage"
Запитання: "Отримати хендл програмного модуля"
Відповідь: "GetModuleHandleA"
Запитання: "Визначити дійсну змінну Z як число 0.05 довжиною 8 байт"
Відповідь: "Z dq 0.05"
Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для вводу з мікрофону"
Відповідь: "waveInClose"
Запитання: "Закрити аудіо-пристрій для виводу на колонки"
Відповідь: "waveOutClose"
Запитання: "Розділ реєстру для стандартних COM-об'єктів"
Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID"
Запитання: "Символічна назва методу для звільнення таблиці методів COM-об'єкту"
Відповідь: "Release"
Запитання: "Виділити системну область пам’яті для роботи з COM-об'єктами і скопіювати в неї рядок"
Відповідь: "SysAllocString"
Запитання: "Розділ реєстру, в якому прописані інтерфейси COM-об’єктів"
Відповідь: "HKEY_CLASSES_ROOT\Interface"
Запитання: "ініціалізація бібліотеки для роботи з COM-об'єктами"
Відповідь: "CoInitialize"
Запитання: "Отримати iдентифiкатор об'єкту з його текстового представлення (наприклад, отриманого з реєстру)"
Відповідь: "CLSIDFromString"
Запитання: "Звільнити рядок системної ділянки пам'яті"
Відповідь: "SysFreeString"
Запитання: "Примусове переміщення курсору та клацання клавішами миші"
Відповідь: "mouse_event"
Запитання: "Як називається регістр - вказівник верхівки стеку"
Відповідь: "ESP"
Запитання: "Як називається перший сектор на вінчестері (на ньому знаходиться завантажувач ОС)"
Відповідь: "MBR"
Запитання: "Перелічити через ',' сегментні регістри: коду програми, сегменту даних, стеку, додаткового сегменту даних"
Відповідь: "CS,DS,SS,ES"
Запитання: "Повідомлення від кнопок меню та дочірніх елементів вікна"
Відповідь: "WM_COMMAND"
Запитання: "Повідомлення від натиснення лівої кнопки мишi"
Відповідь: "WM_LBUTTONDOWN"
Запитання: "Повiдомлення що надходить після відпускання лівої кнопки мишi"
Відповідь: "WM_LBUTTONUP"
Запитання: "Повідомлення від горизонтального скролінгу"
Відповідь: "WM_HSCROLL"
Запитання: "Стиль для дочірніх вікон"
Відповідь: "WS_CHILD"
Запитання: "Стиль вікна, що дозволяє міняти його розмір мишкою"
Відповідь: "WS_THICKFRAME"
Запитання: "Перетворити байтове число зі знаком, що знаходиться в AL у слово зі знаком, що знаходиться в AX"
Відповідь: "CBW"
Запитання: "Перетворити слово зі знаком, що знаходиться в AX у двійне слово зі знаком, що знаходиться в EAX"
Відповідь: "CWDE"
Запитання: "Змінити знак дійсного числа, що знаходиться у верхівці стека FPU (ST(0))"
Відповідь: "FCHS"
Запитання: "Функцiя для переводу числа в текстовий рядок (форматний вивід)"
Відповідь: "_wsprintfA"
Запитання: "Адреса SEH-списку обробників виняткових ситуацій (сегмент:[зміщення])"
Відповідь: "FS:[0]"
Запитання: "Отримати графічний контекст вікна"
Відповідь: "GetDC"
Запитання: "Звільнити графічний контекст вікна"
Відповідь: "ReleaseDC"
Запитання: "Створити Bitmap за описом та прямим доступом до його бітів кольору"
Відповідь: "CreateDIBSection"
Запитання: "Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5"
Відповідь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5"
Запитання: "Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX"
Відповідь: "ADD [ESI+EBX],EAX"
Запитання: "Відняти від регістра EDX змінну Z"
Відповідь: "SUB EDX,Z"
Запитання: "Створити сумісний графічний контекст"
Відповідь: "CreateCompatibleDC"
Запитання: "Скопіювати прямокутний графічний фрагмент"
Відповідь: "BitBlt"
Запитання: "Розтягнути або звузити прямокутний графічний фрагмент"
Відповідь: "StretchBlt"
Запитання: "Побудувати криву Безьє"
Відповідь: "PolyBezier"
Запитання: "Перевірити чи є в черзі повідомлення"
Відповідь: "PeekMessageA"
Запитання: "Отримати стан клавіатури"
Відповідь: "GetKeyboardState"
Запитання: "Перевірити чи натиснута клавіша в поточному тредi"
Відповідь: "GetKeyState"
Запитання: "Отримати стан клавіші напряму від драйвера (асинхронно-незалежно від треда)"
Відповідь: "GetAsyncKeyState"
Запитання: "Імітувати подію натиснення клавіші"
Відповідь: "keybd_event"
Запитання: "Прочитати пам'ять процесу"
Відповідь: "ReadProcessMemory"
Запитання: "Завантажити EСX із змінної Z"
Відповідь: "MOV ECX,Z"
Запитання: "Завантажити в EBX число 5"
Відповідь: "MOV EBX,5"
Запитання: "Записати в змінну Z число 5"
Відповідь: "MOV Z,5"
Запитання: "Порівняти байт за адресою EDI з числом 5"
Відповідь: "CMP BYTE PTR [EDI],5"
Запитання: "Записати в пам'ять процесу"
Відповідь: "WriteProcessMemory"
Запитання: "Відкрити процес"
Відповідь: "OpenProcess"
Запитання: "Отримати ідентифікатор поточного процесу"
Відповідь: "GetCurrentProcessId"
Запитання: "Змінити властивості віртуальної сторінки пам’яті"
Відповідь: "VirtualProtectEx"
Запитання: "Створити звичайне меню для вікна"
Відповідь: "CreateMenu"
Запитання: "Створити спливаюче меню"
Відповідь: "CreatePopupMenu"
Запитання: "Додати до меню ще один пункт (код ASCII стандарт ANSI)"
Відповідь: "AppendMenuA"
Запитання: "Додати до меню ще один пункт (UNICODE)"
Відповідь: "AppendMenuW"
Запитання: "Знищити попередньо створене меню"
Відповідь: "DestroyMenu"
Запитання: "Створити діалогове вікно з ресурсів"
Відповідь: "DialogBoxParamA"
Запитання: "Показати спливаюче меню в заданих координатах"
Відповідь: "TrackPopupMenu"
Запитання: "Отримати координати курсору"
Відповідь: "GetCursorPos"
Запитання: "Створити щiтку певного кольору"
Відповідь: "CreateSolidBrush"
Запитання: "Намалювати прямокутник"
Відповідь: "Rectangle"
Запитання: "Порівняти EСX зі змінною Z"
Відповідь: "CMP ECX,Z"
Запитання: "Функція стандартної обробки повідомлень, які надходять у віконну процедуру"
Відповідь: "DefWindowProcA"
Запитання: "Встановлення прозорості тексту"
Відповідь: "SetBkMode"
Запитання: "Намалювати еліпс"
Відповідь: "Ellipse"
Запитання: "Поставити початок лінії"
Відповідь: "MoveToEx"
Запитання: "Намалювати лінію"
Відповідь: "LineTo"
Запитання: "Створити ручку для малювання"
Відповідь: "CreatePen"
Запитання: "Циклічно зсунути EBX вліво на 5 біт"
Відповідь: "ROL EBX,5"
Запитання: "Зареєструвати клас з малою iконкою"
Відповідь: "RegisterClassExA"
Запитання: "Отримати хендл батьківського вікна"
Відповідь: "GetParent"
Запитання: "Отримати всі дочірні вікна заданого батьківського вікна"
Відповідь: "EnumChildWindows"
Запитання: "Знайти дочірнє вікно по назві класу"
Відповідь: "FindWindowExA"
Запитання: "Змінити стиль вікна або адресу віконної процедури"
Відповідь: "SetWindowLongA"
Запитання: "Змінити параметри класу вікна, наприклад, хендл його курсору"
Відповідь: "SetClassLongA"
Запитання: "Циклічно зсунути EDX вправо на 5 бiт"
Відповідь: "ROR EDX,5"
Запитання: "Циклічно зсунути EDI через CF вправо на 5 біт"
Відповідь: "RCR EDI,5"
Запитання: "Циклічно зсунути ESI через CF вліво на 5 біт"
Відповідь: "RCL ESI,5"
Запитання: "Поділити (DX AX) на BX без врахування знаку"
Відповідь: "DIV BX"
Запитання: "Перемножити EAX на комірку [ESI] без врахування знаку"
Відповідь: "MUL DWORD PTR [ESI]"
Запитання: "Перемножити EAX на ESI з врахуванням знаку"
Відповідь: "IMUL ESI"
Запитання: "Поділити AX на BL з врахуванням знаку"
Відповідь: "IDIV BL"
Запитання: "Збільшити комірку довжиною в слово за адресою EDI+EAX"
Відповідь: "INC WORD PTR [EDI+EAX]"
Запитання: "Зменшити комiрку довжиною в 1 байт за адресою EBX"
Відповідь: "DEC BYTE PTR [EBX]"
Запитання: "Перейти на мiтку M1, якщо CF = 0"
Відповідь: "JNC M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат від’ємний (встановився знаковий біт)"
Відповідь: "JS M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат нульовий"
Відповідь: "JZ M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком менше нуля"
Відповідь: "JL M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком більше нуля"
Відповідь: "JG M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо знакове переповнення"
Відповідь: "JO M1"
Запитання: "Перейти на мітку M1, якщо перший операнд більше другого в команді CMP"
Відповідь: "JA M1"
Запитання: "Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX"
Відповідь: "SAL EAX,1"
Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI"
Відповідь: "CALL ESI"
Запитання: "Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI"
Відповідь: "CALL [ESI]"
Запитання: "Встановити CF в 1"
Відповідь: "STC"
Запитання: "Скинути CF в 0"
Відповідь: "CLC"
Запитання: "Інвертувати CF"
Відповідь: "CMC"
Запитання: "Скинути DF в 0"
Відповідь: "CLD"
Запитання: "Встановити DF в 1"
Відповідь: "STD"
Запитання: "AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"
Відповідь: "STOSB"
Запитання: "AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1"
Відповідь: "LODSB"
Запитання: "Змінити знак числа в EAX"
Відповідь: "NEG EAX"
Запитання: "Інвертувати число в EAX"
Відповідь: "NOT EAX"
Запитання: "Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"
Відповідь: "POP WORD PTR [ESI]"
Запитання: "Зарезервувати віртуальну глобальну пам'ять"
Відповідь: "GlobalAlloc"
Запитання: "Зафіксувати віртуальний блок пам’яті"
Відповідь: "GlobalLock"
Запитання: "Виділити пам'ять в чужому процесі"
Відповідь: "VirtualAllocEx"
Запитання: "Активізувати діалог для вибору файлу"
Відповідь: "GetOpenFileNameA"
Запитання: "Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь"
Відповідь: "SendMessageA"
Запитання: "Відкрити файл через програмну оболонку"
Відповідь: "ShellExecuteA"
Запитання: "Створити вікно з розширеними стилями"
Відповідь: "CreateWindowExA"
Запитання: "Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців"
Відповідь: "POPAD"
Запитання: "Створити шрифт за описом"
Відповідь: "CreateFontIndirectA"
Запитання: "Вибрати об'єкт в графічний контекст"
Відповідь: "SelectObject"
Запитання: "Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах"
Відповідь: "TextOutA"
Запитання: "Знищити графічний об'єкт"
Відповідь: "DeleteObject"
Запитання: "Встановити генератор повідомлень WM_TIMER"
Відповідь: "SetTimer"
Запитання: "Отримати довжину рядка"
Відповідь: "lstrlen"
Запитання: "Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців"
Відповідь: "POPF"
Запитання: "З'єднати два рядки"
Відповідь: "lstrcat"
Запитання: "Отримати розмiр екрану"
Відповідь: "GetDeviceCaps"
Запитання: "Зберегти в стеку 32-бiтний регістр прапорців"
Відповідь: "PUSHFD"
Запитання: "Змiнити розмiр та координати вікна"
Відповідь: "SetWindowPos"
Запитання: "Отримати хендли всіх вікон верхнього рівня"
Відповідь: "EnumWindows"
Запитання: "Знайти перший файл по шаблону"
Відповідь: "FindFirstFileA"
Запитання: "Знайти решту файлів по шаблону"
Відповідь: "FindNextFileA"
Запитання: "Отримати повний шлях та назву даної програми"
Відповідь: "GetModuleFileNameA"
Запитання: "Отримати або встановити поточну позицію у файлі"
Відповідь: "SetFilePointer"
Запитання: "Перетворити рядок в UNICODE"
Відповідь: "MultiByteToWideChar"
Запитання: "Завантажити дійсну змінну Z в регістр ST(0)"
Відповідь: "FLD Z"
Запитання: "Вивантажити в дійсну змінну Z вміст ST(0) i виштовхнути стек FPU"
Відповідь: "FSTP Z"
Запитання: "Додати ST(0) i дійсну змінну Z"
Відповідь: "FADD Z"
Запитання: "Перемножити ST(0) i дійсну змінну Z"
Відповідь: "FMUL Z"
Запитання: "Поділити ST(0) на дійсну змінну Z"
Відповідь: "FDIV Z"
Запитання: "Визначити змінну Z як число 3.14 довжиною 10 байт"
Відповідь: "Z DT 3.14"
Запитання: "Визначити змінну Z як число 5 довжиною 1 байт"
Відповідь: "Z DB 5"
Запитання: "Отримати 1-й процес зі списку"
Відповідь: "Process32First"
Запитання: "Отримати решту процесів зі списку"
Відповідь: "Process32Next"
Запитання: "Вiдкрити Clipboard"
Відповідь: "OpenClipboard"
Запитання: "Записати дані в Clipboard"
Відповідь: "SetClipboardData"
Запитання: "Записати значення атрибуту i його тип в заданий ключ реєстру"
Відповідь: "RegSetValueExA"
Запитання: "Отримати значення атрибуту і його тип для заданого ключа реєстру"
Відповідь: "RegQueryValueExA"
Запитання: "Отримати дані з Clipboard"
Відповідь: "GetClipboardData"
Запитання: "Отримати всі атрибути, їх типи та їх значення для відкритого ключа реєстру"
Відповідь: "RegEnumValueA"
Запитання: "Створити заданий ключ реєстру і дізнатися чи він вже існує"
Відповідь: "RegCreateKeyExA"
Запитання: "Створити екземпляр COM-об'єкту"
Відповідь: "CoCreateInstance"
Запитання: "Метод з нульовим змiщенням в таблицi методiв COM-об'єкту"
Відповідь: "QueryInterface"
Запитання: "Викликати метод зі зміщенням 50h i базовою адресою таблиці методів в EAX"
Відповідь: "call [eax+50h]"
Запитання: "Перелічити всі пiдключі заданого ключа реєстру"
Відповідь: "RegEnumKeyExA"
Запитання: "Завантажити DLL-бібліотеку i отримати її хендл"
Відповідь: "LoadLibraryA"
Запитання: "Знайти адресу заданої процедури або функції в DLL-бiблiотецi"
Відповідь: "GetProcAddress"
Запитання: "Отримати адресу таблиці HOSTENT по IP-адресі сервера"
Запитання: "Знайти синус числа"
Відповідь: "FSIN"
Запитання: "Знайти косинус числа"
Відповідь: "FCOS"
Запитання: "Відняти від ST(0) вміст комірки Z"
Відповідь: "FSUB Z"
Запитання: "Від вмісту комірки Z відняти ST(0) i результат отримати в ST(0)"
Відповідь: "FSUBR Z"
Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X"
Відповідь: "FIST X"
Запитання: "Записати цілу частину числа ST(0) в змінну X i виштовхнути ST(0)"
Відповідь: "FISTP X"
Запитання: "Функція для вибору папки (можливо спеціалізованої)"
Відповідь: "SHBrowseForFolder"
Запитання: "Заблокувати рух курсору в межах заданого прямокутника"
Відповідь: "ClipCursor"
Запитання: "Показати або заховати курсор"
Відповідь: "ShowCursor"
Запитання: "Функція для закриття вказаного вікна"
Відповідь: "DestroyWindow"
Запитання: "Повідомлення від натиснення правої кнопки мишi"
Відповідь: "WM_RBUTTONDOWN"
Запитання: "Повідомлення від відпускання правої кнопки мишi"
Відповідь: "WM_RBUTTONUP"
Запитання: "Повідомлення, що надходять при русі мишою"
Відповідь: "WM_MOUSEMOVE"
Запитання: "Повідомлення, що надходять при натисканні на колесо миші"
Відповідь: "WM_MBUTTONDOWN"