Даосизм.
Верхи китайського суспільства жили по конфуцианским нормах, виконували обряди і ритуали на честь предків. Любою з тих хто знаходився вище рівня простолюдинів не міг жити без дотримання цих норм. Роль духовної віддушини в Китаї грав Даосизм.
Д. Виник у Чжоуском К. Одночасно з Конф. У виді самостійної філософської доктрини .Засновник - Лао цзы. У відмінності від Конфуція немає біографічних зведень. Лао цзы- фігура легендарна. Чудесне народження - мати носила його кілька десятків років і родила старим. У трактаті Дао-дэ цзинь (4-3 у до нэ) викладається основа Даосизму. У центрі навчання про великий Дао, Загальному законі й Абсолюті. Його ніхто не створив, але усі походить від його. Навіть велике Небо випливає Дао. Пізнати Дао, випливати йому, злитися з ним- у цьому мету і сенс життя. Вищою метою древне китайських даосов було піти від пристрастей і суєтності життя до первісності минулого, до простоти і природності.
Даосизм і кр. Руху.
У народі прославився маг Чжан Цзюэ він виліковував хвороби свирепствовашие в той час. Він виявився на чолі по військовому організованої могутньої секти. З величезною швидкістю даосизм із предворной релігії перетворився в прапор знедолених і пригноблених Повстання “Жовтих пов'язок” Секта ставив своєю задачею скинення існуючого ладу і заміною його Царством Великої Рівності.
Безсмертя.
Тіло людини являє собою мікросом, якому варто уподібнити макросому тобто Всесвіт. Організм людини - це скупчення парфумів і божественних сил. Прагнучий до досягнення безсмертя повинний створити для усі цих духо-монад., такі умови щоб вони не прагнули залишити тіло, унаслідок цього тіло дематеріалізується і людині стає безсмертним. Іншим важливим елементом досягнення безсмертя були фізичні і дихальні вправи. На всю підготовку до бесс. Ішло практично все життя і все це було тільки прелюдією перед злиттям організму з великим Дао. Людина не вмирала, а переходив на небо і жила там вічно.