Статья о системе отбеливания зум.

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 1
Підхід програмної інженерії до людинно-машинної взаємодії. Поняття про юзабіліті.
Наведіть класифікацію повідомлень в діалозі.
Охарактеризуйте критерії проектування WIMP-інтерфейсів.
Задача. Розробити та реалізувати прототип інтерфейсу сайта новин в стилі “ Metro”.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 2
Компоненти інтерфейсу користувач-комп’ютер. Стратегії розробки інтерфейсу користувач-комп’ютер.
Охарактеризуйте такі структури діалогу: типу запитання-відповідь; типу "меню"; на основі екранних форм; командного типу.
Кількісний аналіз інтерфейсу.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “ Metro” прототип інтерфейсу рекламного сайта магазину для продажу комп’ютерів.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 3
Основні елементи підтримки користувача в сучасних операційних системах.
Міжнародний стандарт ISO 9241.
Охарактеризуйте WEB-інтерфейси.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “Metro” інтерфейс користувача переглядача графічних файлів (ImageViewer). Рекомендована мова C# (C++).
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 4
Охарактеризуйте проблеми і тенденції розвитку людино-машинних інтерфейсів.
Модель швидкості друку GOMS. Розрахунки за моделлю GOMS.
Проектування багатовіконного графічного інтерфейсу в середовищі Microsoft Visual Studio 2010.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “ Metro” прототип інтерфейсу сайту про новітні комп’ютерні технології.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 5
Охарактеризуйте особливості інтерфейсу користувача мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте та наведіть приклади застосування закон Фітса і закону Хіка.
Охарактеризуйте структуру діалогу командного типу.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “ Metro” прототип інтерфейсу сайта про спорт.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 6
Правила розміщення інформації на екрані. Шаблон екрана.
Охарактеризуйте модель швидкості друку GOMS.
Як UML використовується при розробці інтерфейсу людина-комп’ютер?
Задача. Розробити програму для оцінки інформаційної продуктивності інтерфейса користувача типу меню. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 7
Проаналізувати структуру діалогу типу "екранна форма".
Охарактеризуйте типові елементи графічного інтерфейсу.
Охарактеризуйте стандарт ISO 9241.
Задача. Розробити програму для розрахунку з використанням моделі GOMS середнього часу, який необхідний користувачеві на використання інтерфейса, що містить два поля введення в кожне з яких необхідно ввести по 4 символи з клавіатури по голосовій команді «Ввести в праве поле» або «Ввести в ліве поле». Вибір поля виконується за допомогою маніпулятора типу «миша».
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 8
Охарактеризуйте уніфіковані дії діалогу згідно стандарту CUA.
Охарактеризуйте бібліотеки для проектування графічного інтерфейсу користувача.
Дайте визначення юзабіліті згідно стандарту ISO 9126.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який необхідний користувачеві для переміщення курсору до кнопки. Відстань від поточної позиції курсору до кнопки та довжина кнопки в напрямку руху задається користувачем. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 9
Дати класифікацію діалогу з урахуванням формату вхідного повідомлення.
Охарактеризуйте проект Visual Studio – Windows Forms Application.
Охарактеризуйте закон Фітса.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який витрачає користувач на вибір з меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 10
Охарактеризувати основні способи завдання параметрів в діалозі командного типу.
Охарактеризуйте принципи роботи WEB-додатку.
Охарактеризуйте закон Хіка.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для створення прайс-листів фірми. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нової категорії товарів, додавання нового товару, пошук товару по різних полях, додавання адміністратора прайс-листа (користувачів які мають право редагувати прайс-лист), переміщення товару з однієї категорії в іншу. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 11
Проаналізувати основні види підтримки користувача в діалогових системах.
Як розраховується інформаційна продуктивність інтерфейса.
Охарактеризуйте тенденції розвитку інтерфейсу людина-комп’ютер.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для складу фірми. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нового товару на склад, списання товару, видача товару, пошук товару по різних полях, зміна місцерозташування товару на складі. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 12
Охарактеризувати процеси введення-виведення.
Охарактеризуйте мови програмування та бібліотеки для створення WEB-додатків на стороні сервера та на стороні клієнта.
Охарактеризуйте символьну продуктивність інтерфейсу.
Задача. Реалізувати прототип веб-інтерфейсу Інтернет-магазину засобами Visual Studio 2008 на ASP.Net (C#). Мають бути реалізовані сценарії: покупка товару, пошук товару, додавання нового товару в базу даних магазина, перегляд і обробка замовлень покупців, реєстрація нового покупця.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 13
Привести основні елементи типового вікна ОС Windows.
Охарактеризуйте основні ідеї «Metro» - нового підходу фірми Microsoft до проектування інтерфейсу користувача десктопних додатків, Web-додатків та мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте голосові інтерфейси та ефективність їх використання.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який витрачає користувач на вибір з меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 14
Наведіть характеристику основних граматик діалогу.
Охарактеризуйте інтерфейси користувача мобільних пристроїв.
Наведіть приклади трьохвимірних інтерфейсів. Їх недоліки і переваги.
Задача. Розробити та реалізувати інтерфейс користувача переглядача графічних файлів (ImageViewer). Рекомендована мова C#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 15
Дати порівняльний аналіз різних форматів "меню".
Що таке квантифікація елементів інтерфейса?
Охарактеризуйте стандарти ISO, які відносяться до юзабіліті і людино-машинної взаємодії.
Задача. Розробити програму для оцінки інформаційної продуктивності інтерфейса користувача типу меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 16
Дати характеристику відомих структур діалогу як різновиду структури типу "запитання-відповідь".
Охарактеризуйте закон Фітса.
Дайте класифікацію API (SAPI) для підтримки голосового інтерфейсу.
Задача. Реалізувати прототип веб-інтерфейсу книжкового каталогу засобами Visual Studio 2008 на ASP.Net (C#). Мають бути реалізовані сценарії: додавання нової книги, пошук книги по декількох полях, бронювання книги, списання старих книг, реєстрація користувачів каталогу.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 17
Охарактеризувати опис діалогу за допомого мережі переходів.
Охарактеризуйте проект Visual Studio – Windows Forms Application.
Охарактеризуйте уніфіковану мову моделювання UML.
Задача. Реалізувати прототип веб-інтерфейсу адресної книги засобами Visual Studio 2008 на ASP.Net (C#). Мають бути реалізовані сценарії: додавання нового абонента, додавання категорій абонентів, пошук абонентів по декількох полях, додавання адміністраторів каталогу (користувачів які мають право редагувати дані адресної книги), редагування даних абонента.

Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 18
Охарактеризуйте формальні методи опису діалогу.
Охарактеризуйте мови програмування та бібліотеки для створення WEB-додатків на стороні сервера та на стороні клієнта.
Як розраховується інформаційна продуктивність інтерфейса.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для бази даних студентів. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нової групи, додавання нового студента, пошук студента по різних полях, додавання інформації про оцінки по різних предметах, відрахування студента. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 19
Дайте характеристику "повної адаптації".
Охарактеризуйте основні ідеї «Metro» - нового підходу фірми Microsoft до проектування інтерфейсу користувача десктопних додатків, Web-додатків та мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте стандарти ISO, які відносяться до юзабіліті і людино-машинної взаємодії.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для складання розкладу занять. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нової групи, додавання занять (з вказівкою назви предмету, часу, аудиторії, групи, тижня, викладача, типа заняття), перегляд списку занять на вибрану дату, додавання списку викладачів, пошук занять по декількох полях (предмету, викладачу, групі, часу, типові заняття). Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 20
Охарактеризуйте особливості інтерфейсу користувача мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте та наведіть приклади застосування закон Фітса і закону Хіка.
Охарактеризуйте структуру діалогу командного типу.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який витрачає користувач на вибір з меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 21
Охарактеризуйте проблеми і тенденції розвитку людино-машинних інтерфейсів.
Модель швидкості друку GOMS. Розрахунки за моделлю GOMS.
Проектування багатовіконного графічного інтерфейсу в середовищі Microsoft Visual Studio 2010.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “ Metro” прототип інтерфейсу сайту про новітні комп’ютерні технології.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 22
Охарактеризуйте особливості інтерфейсу користувача мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте та наведіть приклади застосування закон Фітса і закону Хіка.
Охарактеризуйте структуру діалогу командного типу.
Задача. Розробити та реалізувати в стилі “ Metro” прототип інтерфейсу сайта про спорт.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 23
Правила розміщення інформації на екрані. Шаблон екрана.
Охарактеризуйте модель швидкості друку GOMS.
Як UML використовується при розробці інтерфейсу людина-комп’ютер?
Задача. Розробити програму для оцінки інформаційної продуктивності інтерфейса користувача типу меню. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 24
Проаналізувати структуру діалогу типу "екранна форма".
Охарактеризуйте типові елементи графічного інтерфейсу.
Охарактеризуйте стандарт ISO 9241.
Задача. Розробити програму для розрахунку з використанням моделі GOMS середнього часу, який необхідний користувачеві на використання інтерфейса, що містить два поля введення в кожне з яких необхідно ввести по 4 символи з клавіатури по голосовій команді «Ввести в праве поле» або «Ввести в ліве поле». Вибір поля виконується за допомогою маніпулятора типу «миша».
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 25
Охарактеризуйте уніфіковані дії діалогу згідно стандарту CUA.
Охарактеризуйте бібліотеки для проектування графічного інтерфейсу користувача.
Дайте визначення юзабіліті згідно стандарту ISO 9126.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який необхідний користувачеві для переміщення курсору до кнопки. Відстань від поточної позиції курсору до кнопки та довжина кнопки в напрямку руху задається користувачем. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 26
Дати класифікацію діалогу з урахуванням формату вхідного повідомлення.
Охарактеризуйте проект Visual Studio – Windows Forms Application.
Охарактеризуйте закон Фітса.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який витрачає користувач на вибір з меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 27
Охарактеризувати основні способи завдання параметрів в діалозі командного типу.
Охарактеризуйте принципи роботи WEB-додатку.
Охарактеризуйте закон Хіка.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для створення прайс-листів фірми. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нової категорії товарів, додавання нового товару, пошук товару по різних полях, додавання адміністратора прайс-листа (користувачів які мають право редагувати прайс-лист), переміщення товару з однієї категорії в іншу. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВIННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНIЧНИЙ УНIВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 28
Проаналізувати основні види підтримки користувача в діалогових системах.
Як розраховується інформаційна продуктивність інтерфейса.
Охарактеризуйте тенденції розвитку інтерфейсу людина-комп’ютер.
Задача. З використанням проекту Windows Form Application Visual Studio розробити прототип інтерфейсу для складу фірми. Мають бути реалізовані сценарії: додавання нового товару на склад, списання товару, видача товару, пошук товару по різних полях, зміна місцерозташування товару на складі. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух

ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ"
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 29
Охарактеризувати процеси введення-виведення.
Охарактеризуйте мови програмування та бібліотеки для створення WEB-додатків на стороні сервера та на стороні клієнта.
Охарактеризуйте символьну продуктивність інтерфейсу.
Задача. Реалізувати прототип веб-інтерфейсу Інтернет-магазину засобами Visual Studio 2008 на ASP.Net (C#). Мають бути реалізовані сценарії: покупка товару, пошук товару, додавання нового товару в базу даних магазина, перегляд і обробка замовлень покупців, реєстрація нового покупця.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух
ВІННИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
КАФЕДРА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
З ДИСЦИПЛІНИ "ЛЮДИНО-МАШИННА ВЗАЄМОДІЯ "
НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.050103 – «ПРОГРАМНА ІНЖЕНЕРІЯ»
№ 30
Привести основні елементи типового вікна ОС Windows.
Охарактеризуйте основні ідеї «Metro» - нового підходу фірми Microsoft до проектування інтерфейсу користувача десктопних додатків, Web-додатків та мобільних пристроїв.
Охарактеризуйте голосові інтерфейси та ефективність їх використання.
Задача. Розробити програму для визначення середнього часу, який витрачає користувач на вибір з меню. Забезпечити можливість введення користувачем необхідних параметрів. Рекомендована мова програмування С#.
Розробив доц. каф. ПЗ Майданюк В.П.
Затверджено на засіданні кафедри програмного забезпечення,
протокол № 10 від 01.02 2011 р.
Завідувач кафедрою ПЗ А.М. Пєтух