"AL <- DS[ESI]; ESI=ESI+1"В-дь: "LODSB"
"AL -> ES[EDI]; EDI=EDI+1"В-дь: "STOSB"
"Активізувати діалог для вибору файлу"В-дь: "GetOpenFileNameA"
"Арифметичний зсув вліво на 1 біт регістра EAX"В-дь: "SAL EAX,1"
"Вiдновити зi стеку молодшу частину регістру прапорців"В-дь: "POPF"
"Вибрати об'єкт в графічний контекст"В-дь: "SelectObject"
"Вивід тексту згідно графічного контексту в заданих координатах"В-дь: "TextOutA"
"Визначити тип диску"В-дь: "GetDriveTypeA"
"Виклик підпрограми, адреса якої є в комірці пам’яті, на яку вказує регістр ESI"В-дь: "CALL [ESI]"
"Виклик підпрограми, адреса якої є в регістрі ESI"В-дь: "CALL ESI"
"Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"В-дь: "POP WORD PTR [ESI]"
"Витягнути зі стеку 2 байти в комірку за адресою ESI"В-дь: "POP WORD PTR [ESI]"
"Витягнути зі стеку в регістр EAX"В-дь: "POP EAX"
"Відкрити файл через програмну оболонку"В-дь: "ShellExecuteA"
"Віднімання з врахуванням переносу регістру AH від комірки з адресою EDI"В-дь: "SBB [EDI],AH"
"Відновити зі стеку всі 32-х бітні регістри окрім прапорців"В-дь: "POPAD"
"Відновити прямокутну дільницю екрану"В-дь: "InvalidateRect"
"Відняти від регістра EDX змінну Z"В-дь: "SUB EDX,Z"
"Відправити повідомлення на обробку"В-дь: "DispatchMessageA"
"Відправити системне повідомлення та отримати на нього відповідь"В-дь: "SendMessageA"
"Встановити CF в 1"В-дь: "STC"
"Встановити DF в 1"В-дь: "STD"
"Встановити генератор повідомлень WM_TIMER"В-дь: "SetTimer"
"Встановити параметри ScrollBar"В-дь: "SetScrollInfo"
"Диз’юнкція регістрів AL та BL, результат в BL"В-дь: "OR BL,AL"
"Додавання з врахуванням переносу від попередньої операції регістру DL та символу 0"В-дь: "ADC DL,”0” "
"Додати до комірки за адресою ESI+EBX вміст регістра EAX"В-дь: "ADD [ESI+EBX],EAX"
"Додати до черги повідомлення 2-го рівня"В-дь: "TranslateMessage"
"Додати по MOD(2) комірку пам’яті за адресою мітки ALPHA та число 3" В-дь: "XOR ALPHA,3"
"Завантажити BMP-зображення з файлу i отримати його хендл"В-дь: "LoadImageA"
"Завантажити EСX із змінної Z"В-дь: "MOV ECX,Z"
"Завантажити в EBX число 5"В-дь: "MOV EBX,5"
"Закрити Хендл"В-дь: "CloseHandle"
"Записати в байт за адресою ESI+EBX число 5"В-дь: "MOV BYTE PTR [ESI+EBX],5"
"Записати в змінну Z число 5"В-дь: "MOV Z,5"
"Зареєструвати клас з малою iконкою"В-дь: "RegisterClassExA"
"Зарезервувати віртуальну глобальну пам'ять"В-дь: "GlobalAlloc"
"Зафіксувати віртуальний блок пам’яті"В-дь: "GlobalLock"
"Зберегти EAX за лінійною адресою, що утворюється в результаті додавання ESI і EBX"В-дь: "MOV [ESI+EBX],EAX"
"Зберегти EDX в змінній Zx"В-дь: "MOV ZX,EDX"
"Зберегти в стеку 32-бiтний регістр прапорців"В-дь: "PUSHFD"
"Зберегти в стеку адресу змінної X1"В-дь: "PUSH OFFSET X1"
"Зберегти в стеку всі 32-х бітні регістри, окрім регістру прапорців"В-дь: "PUSHAD"
"Збільшити комірку довжиною в слово за адресою EDI+EAX"В-дь: "INC WORD PTR [EDI+EAX]"
"Звільнити графічний контекст вікна"В-дь: "ReleaseDC"
"З'єднати два рядки"В-дь: "lstrcat"
"Змiнити мiтку диску"В-дь: "SetVolumeLabelA"
"Змiнити розмiр та координати вікна"В-дь: "SetWindowPos"
"Зменшити комiрку довжиною в 1 байт за адресою EBX"В-дь: "DEC BYTE PTR [EBX]"
"Змінити знак числа в EAX"В-дь: "NEG EAX"
"Знайти перший файл по шаблону"В-дь: "FindFirstFileA"
"Знайти решту файлів по шаблону"В-дь: "FindNextFileA"
"Знайти шлях до тимчасових файлів"В-дь: "GetTempPathA"
"Знищити графічний об'єкт"В-дь: "DeleteObject"
"Знищити каталог"В-дь: "RemoveDirectoryA"
"Знищити файл"В-дь: "DeleteFileA"
"Інвертувати CF"В-дь: "CMC"
"Інвертувати число в EAX"В-дь: "NOT EAX"
"Клас вікон для відображення анімаційних картинок"В-дь: "SysAnimate32"
"Кон’юнкція комірки довжиною 4 байти та за адресою EDX та числа 3"В-дь: "AND DWORD PTR [EDX],3"
"Копiювати файл"В-дь: "CopyFileA"
"Основна структура для опису бітових зображень, яка входить у файл типу .BMP"В-дь: "BITMAPINFO"
"Отримати або встановити поточну позицію у файлі"В-дь: "SetFilePointer"
"Отримати атрибути файлу"В-дь: "GetFileAttributesA"
"Отримати графічний контекст вікна"В-дь: "GetDC"
"Отримати довжину рядка"В-дь: "lstrlen"
"Отримати ідентифікатор спеціалізованого каталогу"В-дь: "SHGetSpecialFolderLocation"
"Отримати колір крапки в заданих координатах"В-дь: "GetPixel"
"Отримати координати курсору"В-дь: "GetCursorPos"
"Отримати локальний час"В-дь: "GetLocalTime"
"Отримати назву класу вікна"В-дь: "GetClassNameA"
"Отримати перелік дисків в EAX"В-дь: "GetLogicalDrives"
"Отримати повний шлях та назву даної програми"В-дь: "GetModuleFileNameA"
"Отримати поточний каталог"В-дь: "GetCurrentDirectoryA"
"Отримати розмiр екрану"В-дь: "GetDeviceCaps"
"Отримати розмір малюнка через його хендл"В-дь: "GetObjectA"
"Отримати розмір файлу"В-дь: "GetFileSize"
"Отримати системний каталог"В-дь: "GetSystemDirectoryA"
"Отримати хендл батьківського вікна"В-дь: "GetParent"
"Отримати хендл програмного модуля"В-дь: "GetModuleHandleA"
"Отримати хендли всіх вікон верхнього рівня"В-дь: "EnumWindows"
"Отримати часи створення, останнього запису та читання файлу"В-дь: "GetFileTime"
"Отримати шлях спеціалізованого каталогу по його ідентифікатору"В-дь: "SHGetPathFromIDList"
"Перевірити чи є в черзі повідомлення"В-дь: "PeekMessageA"
"Перейти на мiтку M1, якщо CF = 0"В-дь: "JNC M1"
"Перейти на мітку M1, якщо знакове переповнення"В-дь: "JO M1"
"Перейти на мітку M1, якщо перший операнд більше другого в команді CMP"В-дь: "JA M1"
"Перейти на мітку M1, якщо результат від’ємний (встановився знаковий біт)"В-дь: "JS M1"
"Перейти на мітку M1, якщо результат нульовий"В-дь: "JZ M1"
"Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком більше нуля"В-дь: "JG M1"
"Перейти на мітку M1, якщо результат порівняння чисел зі знаком менше нуля"В-дь: "JL M1"
"Перелічити через ',' сегментні регістри: коду програми, сегменту даних, стеку, додаткового сегменту даних"В-дь: "CS,DS,SS,ES"
"Перемножити EAX на ESI з врахуванням знаку"В-дь: "IMUL ESI"
"Перемножити EAX на комірку [ESI] без врахування знаку"В-дь: "MUL DWORD PTR [ESI]"
"Переписати інформацію кольорів Bitmap у заданий буфер"В-дь: "GetDIBits"
"Перетворити байтове число зі знаком, що знаходиться в AL у слово зі знаком, що знаходиться в AX"В-дь: "CBW"
"Перетворити слово зі знаком, що знаходиться в AX у двійне слово зі знаком, що знаходиться в EAX"В-дь: "CWDE"
"Перетворити упакований час в мiлiсекундах в звичайне представлення"В-дь: "FileTimeToSystemTime"
"Побудувати криву Безьє"В-дь: "PolyBezier"
"Повiдомлення що надходить після відпускання лівої кнопки мишi"В-дь: "WM_LBUTTONUP"
"Повідомлення від відпускання правої кнопки мишi"В-дь: "WM_RBUTTONUP"
"Повідомлення від горизонтального скролінгу"В-дь: "WM_HSCROLL"
"Повідомлення від кнопок меню та дочірніх елементів вікна"В-дь: "WM_COMMAND"
"Повідомлення від натиснення лівої кнопки мишi"В-дь: "WM_LBUTTONDOWN"
"Повідомлення від натиснення правої кнопки мишi"В-дь: "WM_RBUTTONDOWN"
"Повідомлення для вставки пункту в структуру дерева"В-дь: "TVM_INSERTITEM"
"Повідомлення для встановлення заданого списку малюнків для відображення дерева у вікнах SysTreeView32"В-дь: "TVM_SETIMAGELIST"
"Повідомлення для встановлення трекбару (msctls_trackbar32) в задану позицію"В-дь: "TBM_SETPOS"
"Повідомлення для додавання рядка в список"В-дь: "LB_ADDSTRING"
"Повідомлення, що надходять при натисканні на колесо миші"В-дь: "WM_MBUTTONDOWN"
"Повідомлення, що надходять при русі мишою"В-дь: "WM_MOUSEMOVE"
"Повідомлення, що передається у вікно коли намальовані в ньому об’єкти необхідно перемалювати"В-дь: "WM_PAINT"
"Повідомлення, що передається у вікно одразу ж після його створення"В-дь: "WM_CREATE"
"Поділити (DX AX) на BX без врахування знаку"В-дь: "DIV BX"
"Поділити AX на BL з врахуванням знаку"В-дь: "IDIV BL"
"Порівняти EСX з числом 5"В-дь: "CMP ECX,5"
"Порівняти EСX зі змінною Z"В-дь: "CMP ECX,Z"
"Порівняти байт за адресою EDI з числом 5"В-дь: "CMP BYTE PTR [EDI],5"
"Поставити кольорову крапку в заданих координатах"В-дь: "SetPixel"
"Присвоїти байту за адресою ESI+EDX+2 значення 5"В-дь: "MOV BYTE PTR [ESI+EDX+2],5"
"Програма для визначення назв API-функцій, які є в .DLL-файлі"В-дь: "impdef.exe"
"Програма для створення бібліотечного файлу з .DLL-файлу"В-дь: "implib.exe"
"Програма для трансляції асемблерних команд в їх код"В-дь: "tasm32.exe"
"Програма для формування .EXE - файлу з кодів та ресурсних даних"В-дь: "tlink32.exe"
"Розпочати фрагмент сегменту даних"В-дь: ".DATA"
"Розтягнути або звузити прямокутний графічний фрагмент"В-дь: "StretchBlt"
"Скинути CF в 0"В-дь: "CLC"
"Скинути DF в 0"В-дь: "CLD"
"Скопіювати прямокутний графічний фрагмент"В-дь: "BitBlt"
"Стандартна (системна) назва класу вікон типу ‘трекбар’"В-дь: "msctls_trackbar32"
"Стандартна назва класу вікон для вводу i редагування тексту"В-дь: "Edit"
"Стандартна назва класу вікон для відображення малюнків та статичних текстів"В-дь: "Static"
"Стандартна назва класу вікон для відображення рядків, що організовані в список"В-дь: "ListBox"
"Стандартна назва класу вікон для відображення структури дерева"В-дь: "SysTreeView32"
"Стандартна назва класу вікон типу 'кнопка'"В-дь: "Button"
"Створити Bitmap за описом та прямим доступом до його бітів кольору"В-дь: "CreateDIBSection"
"Створити Bitmap заданого розміру i сумісний із заданим графічним контекстом"В-дь: "CreateCompatibleBitmap"
"Створити або відкрити файл"В-дь: "CreateFileA"
"Створити вікно з розширеними стилями"В-дь: "CreateWindowExA"
"Створити сумісний графічний контекст"В-дь: "CreateCompatibleDC"
"Створити шрифт за описом"В-дь: "CreateFontIndirectA"
"Стиль вікна, що дозволяє міняти його розмір мишкою"В-дь: "WS_THICKFRAME"
"Стиль для дочірніх вікон"В-дь: "WS_CHILD"
"Функцiя для переводу числа в текстовий рядок (форматний вивід)"В-дь: "_wsprintfA"
"Функція для додавання малюнку в список малюнків (ImageList)"В-дь: "ImageList_Add"
"Функція для отримання імені комп'ютера"В-дь: "GetComputerNameA"
"Функція для створення списку малюнків (ImageList)"В-дь: "ImageList_Create"
"Функція стандартної обробки повідомлень, які надходять у віконну процедуру"В-дь: "DefWindowProcA"
"Циклічно зсунути EBX вліво на 5 біт"В-дь: "ROL EBX,5"
"Циклічно зсунути EDI через CF вправо на 5 біт"В-дь: "RCR EDI,5"
"Циклічно зсунути EDX вправо на 5 бiт"В-дь: "ROR EDX,5"
"Циклічно зсунути EDX через прапорець переносу вправо на 1 біт"В-дь: "RCR EDX,1"
"Циклічно зсунути ESI через CF вліво на 5 біт"В-дь: "RCL ESI,5"
"Читати файл"В-дь: "ReadFile"
"Як називається перший сектор на вінчестері (на ньому знаходиться завантажувач ОС)"В-дь: "MBR"
"Як називається регістр - вказівник верхівки стеку"В-дь: "ESP"
"Яке повідомлення завантажує відео-файл у вікно класу SysAnimate32" В-дь: "ACM_OPEN"
"Яким повідомленням можна встановити малюнок на кнопку"В-дь: "BM_SETIMAGE"
"Яким повідомленням можна встановити малюнок у вікно класу Static"В-дь: "STM_SETIMAGE"
"Яким повідомленням можна встановити позицію індикатора копіювання у вікні класу msctls_progress32"В-дь: "PBM_SETPOS"